Beoordelingen van Friteza Bunchoten Spakenburg

Recente recensies

4.0
De Jong
1 juni 2026

Echt genoten. Bedankt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

erwin
31 mei 2026
erwin visser
17 mei 2026

ruim op tijd en erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R de graaf
17 mei 2026

Onze maaltijd was ruim een half uur te vroeg.terwijl we dit niet hadden aangegeven. Ze hadden ons gebeld dat het wat later kon worden.maar ook eerder .had duidelijk aangegeven niet eerder.daar zit je dan om 16,45 te eten ipv .17,15 A 17,30 uur. Overigens was dit onze eerste bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

B
15 mei 2026

We hebben gisteren hier besteld en het eten was echt super lekker. Vooral de smaak en kwaliteit waren top. Wel hadden we een klein puntje over de bestelling van de “The Godfather” combo. Op de website stond duidelijk aangegeven: patat met cheddar cheese + bacon. Toen de bestelling aankwam, zat er helaas geen bacon bij. Na telefonisch contact kregen we te horen dat bacon een optie was die je zelf moest aanvinken. Alleen konden we die keuze achteraf nergens terugvinden op de website.. er stonden alleen opties voor saus bij de pita onder de God Father combo. Uiteindelijk hebben ze alsnog een bakje bacon nagebracht, wat we netjes opgelost vonden en waarderen. Ook mocht er wat ons betreft iets meer cheddar cheese op de patat zitten, dat was een beetje karig. Verder echt genoten van het eten en we zullen zeker nog eens bestellen. Bezorging deed een uur + een kwartier. Daarom 3 sterren voor bezoring.

Reactie van Friteza

Wij zijn u ontzettend dankbaar voor de bestelling en uw geduld. U heeft inderdaad ruim een uur gewacht op uw eten en dat betreuren wij. Wij hebben waardering voor positieve feedback en mede door uw input hebben wij direct de fout gecorrigeerd bij de Godfather. Mvg Team Friteza

Jonas Kuiler
5 mei 2026
...
23 april 2026

Top service, grote portie.

Keulen
19 april 2026

Het eten is heel erg lekker. Enkele dingen zoals de hamburger was bijna koud en de saus op de hamburger ontbrak deze zat op patat terwijl ik aan had gegeven mayonaise bij patat en truffelmayonaise op de burger. En iets voor half zes besteld en pas 18:50 ontvangen dat is wel erg laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniel
11 april 2026

Helaas niet wat ik verwacht had met zulke lovende reviews! Het brood was soppig door de stoom en zelfde voor de pita wrap

Koelewijn
30 maart 2026

Bezorging was 20min later. Verder was eten prima, niet bijzonder maar ook niet slecht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J
28 maart 2026

De broodjes/burgers mogen wat rijker belegd worden voor dat geld en de friet wordt helaas sompig bij cheese en bacon loaded fries

Robin
28 maart 2026

Het eten is fantastisch lekker maar de portie grote is vrij klein. Je verwacht wel iets meer voor de prijs.

de Graaf
27 maart 2026

Bezorging was wat later dan aangegeven in de mail, maar ik ben daar netjes over gebeld. Super lief dat we een extraatje kregen vanwege de late bezorging. Het eten was echt heel erg lekker. Zeker een aanvulling voor het dorp

Wim
27 maart 2026